Mat & fynd

 
Påfyllning på kontot och det är helt ljuvligt att äta ute och unna sig, åtminstone de första dagarna. 
 
Till en början ett efterlängtat besök på burgarebaren med mastersbrudarna i fredags. 
I lördags så började jag och Jeppe dagen med att äta brunch ute och lite senare även en härligt rosa fika. Kan erkänna att jag faktiskt gått och tänkt på den där rosa lilla kakan på bilden och varit så nyfiken. Det är nämligen som en liten glassbakelse med ett hårt skal då. Den gick hem kan jag tillägga. 
Slutligen innan helgen hade jag lite catch-up med Matilda och till det givetvis fika, precis som det ska vara och jag gillart! 
 
 
Är också helt mallig över vilka fynd jag gjort på senaste. Köpte helt spontant ett par nya träningsskor, kunde inte låta bli de var ett riktigt kap. Mycket mer stabilitet än mina freerun och med ett inbyggt inlägg som gör det väldigt skönt för foten. 
 
Kammade också hem en ny ring från Gina för 12 kronor. Föll mig helt i smaken! 
 
Materialiteter ja men visst ibland kan jag inte undgå att känna glädje över sådana små enkelheter, ytligheter skulle säkerligen någon annan påstå. Well well.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0