Enkelheter

Med tema djur på bilderna! Vackra renar på järvzoo i Norrland, gulliga lilla lammet på malen i Torekov och min lilla favorit, min katt Doris som doftar på sina blommor i vår trädgård. 
 

Nu har jag fått en lånedator och hoppas på att min andra ska fixas inom kort och gärna ganska så smärtfritt. Känns som ren lyx att sitta här i sitt hem och skriva lite och kolla lite på SVT play med mera och ha helt fri tillgång till ett fungerande internet. Vilka grejer! 
 
Känns kul att vara tillbaka på friskis och igång med träningen igen, sträva efter nya mål och det är först när man väl är tillbaka som man inser hur roligt det är och att man faktiskt saknat det. Nu vill jag bara att snön ska smälta också så att man kan ge sig ut på lite goa löprundor. 
 
På lördag blir det äntligen flytt. Så ska börja packa ner det lilla jag har här på St Persgatan och få lite mer av ett hem! Otroligt härligt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0