En tillbakablick i pausen från framåtblickandet

Jippie, för att min dator har pajat och det inte går att få något internet hemma. Aja inväntar en lösning till problemet. Men så länge har jag slagit mig ner i en liten fåtölj på campus bibblan här i Norrköping. Miljöombyte för att vidarearbetning av manus, personliga brev, CV och projektansökan.
 
Bjussar på en härlig söndagsdessert i nya JellyBean skålen som jag fick i julklapp. Frysta hallon, jordgubbar, vindruvor, Marabou black, vaniljkvarg och lite vanlig kvarg. Gjorde för övrigt först ett försök i att frysa kvarg i hopp om en "nyttoglass" ala frozen yoghurt. Men det blev mest isigt så sådär lyckat...
 
 
Fortsätter lite på mitt sommartema. Kan inte annat än längta till härliga dopp i det blå och varmare vindar!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0