Ack du ljuvliga Januari

Är otroligt trött på den uppgift jag sitter med i skolan just nu. Känns som att den har tragglats i en evighet, och det går som vanligt upp och ner och fram och tillbaka.
 
Känns som att allting just nu är ett uthållighetstest. Med en väldigt liten budget sitter jag och vänder på mina kronor i längtan efter nästa tillökning på kontot. Som i sin tur leder till en viss avgränsning till aktiviteter för kommande helg, med mängder av snö och megakyla så blir den där avgränsningen ännu lite snävare.
 
Mina planer för helgen är då följande (håll i er nu, dem är storslagna)
-Skriva CV
-Söka sommarjobb
-Städa
-Sortera pappershögen
-Sortera högen (berget) med lånade böcker
-Tvätta
 
Förväntningarna är skyhöga. Manusskrivande är också en plan. Men det är mer kul och i uttråkningen lär brist på kreativitet och fantasi inte vara ett aktuellt problem. Som sagt ett test i uthållighet, eller överlevnad. Januari jag har aldrig varit ditt största fan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0