Vilken härlig dag lalala la la la laaaaa

Jag har känt på senaste att jag faktiskt vill utveckla mitt skrivande, jag behöver en utmaning något nytt, så det är inte av en slump att det varit lite glest med uppdateringarna. I samma veva såg jag att Liu (Linköpings universitet, där jag studerar) sökte nya studentbloggare, så jag tänkte varför inte? 
 
Så idag var jag på möte och det stod klart att jag kommer att få börja blogga där inom kort! Helt otroligt glad, det ska bli så kul att komma igång och testa på någonting nytt. Hade därefter ett handledningsmöte som kändes väldigt bra och jag känner av ett flow! Min första impuls är att få ångest (eftersom att det går upp och ner så kommer det ju att gå ner snart) men nä nu är jag bara glad!.. och har lite ångest.. Nä okej jag passar nog på att vara glad ändå! 
 
För övrigt i TV-väg, så glad att Mia på Grötö är tillbaka & söder om folkungagatan på kanal 5, helt underbart. En clown till kaffet verkar också lovande men det har jag inte hunnit kolla in, but I will! Massa bra för en gångs skull med andra ord och favoriten Jesper Rönndahl till final i på spåret, lovely! 
Nicco
2014-02-05 @ 19:31:36

Fan vad kul Frida!! Grattis :D

Svar: Tack Nicco!!! :) :)
Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0