Lilla flyttfågeln

Bild från i somras, vår trädgård i Torekov. En liten fågel tagen på bar gärning med att sno lite körsbär. 
 
I helgen har det varit flytt för hela slanten men nu är jag äntligen på plats på Garvaregatan. Litet och mysigt känner mig redan som hemma. Nu är det fokus på att få klart projektansökan i skolan, fila vidare på manus och sen på fredag bär det av mot Stockholm. Ska bli fantastiskt roligt med kära återseenden från Växjö! 
 
Är hårdträning också, försöker förbättra min tid och springa snabbare på 5 km, är så nära nu på att nå första målet så nära på att ge upp också men nä det ska gå! Sen är det nya mål som gäller och en förhoppning på att både öka distansen och sänka tiderna. Känner på mig att det kommer att bli en bra vår för löpningen! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0