Ständigt ovän med tekniken!

Alltså jösses Amalia. Om det är någon som skulle få bredbandsproblem så var det väl just typiskt att det skulle bli jag. Mardrömmen att bli guidad via telefon (dessutom på min helt nya dator som jag kanske inte är helt hundra med) 
 
- Har du fått någon router?
-Ehhm... Skulle du vilja vara lite mer specifik om hur ett sådant ser ut? 
 
När det sedan frågades om operativsystem upptäckte jag att det åtminstone var något som fastnade av det försäljaren av datorn sagt. 
 
"Windows 8" Svarade jag högst trevande och osäkert... Men helt rätt tydligen eftersom att han fortsatte med sin guidning. 
 
Hur som haver, tålamod som icke tålamod gällande datorer, här sitter jag med mitt bredband. Som av någon anledning funkade precis när pappa kom på besök och jag skulle visa hur det inte funkade. Varför är det alltid så?
 
Mer om Norrköping, studierna, livet och allt annat vid senare tillfälle. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0