Söndagsupdaten

"Det är det man inte gör som man ångrar- sällan det man faktiskt gjorde."
 
 
En så otroligt fin bild jag fann på bäste Håkan
 
Idag spelades sista I have a dream, som jag har följt och hjälpt till med under min praktik. Kommer att bli lite tomt nu när det väl är över, och värmde ändå mitt lilla hjärta när alla kom fram och ville krama hej då, dem är ju bara för rara i ensamblen (en skara på ca 50 pers) roligt också att föreställningen har uppskattats, sålts slut och fått  stående ovationer. 
 
Men efter sex helger i rad med rep och dessutom en del sena kvällar i veckan, är det också lite skönt att återgå till mer normala praktikdagar! 
 
Känner för övrigt att det är lite rörigt med allt, är inte helt med i matchen och är mest i min egna lilla bubbla utan jättebra koll på vad som händer i världen. Igår var jag bara tvungen att få lite verklighetsupdate... 
 
-Kan någon bara förklara lite snabbt, vad är det som händer med hockeyn?
-Sverige har gått till final! 
-Okej, kul! VM? 
 
Så nu för att vara lite folklig har jag på matchen i bakgrunden, så kanske man har något att tillföra i något kallpratsläge och låtsas vara lite mä. Missade förövrigt Eurovision igår så idag har man inte haft mycket hobbyexpertsinflikningar att komma med. 
 
Well well med den söndagsupdaten, är en ganska så sliten tjej redo att bädda ner sig, samla kraft och ta sig an ännu en ny vecka. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0