Saker som jag aldrig någonsin kommer att förstå mig på...

 
Kom över den här bilden igår och fick mig ett gott skratt. Hoppla! Härligt att tom Mr Beckham kan vara lite klantig ibland. 
 
Det är ständigt saker som känns overkliga och chockerar, men jag kan inte riktigt släppa att det finns människor som säger att de inte tycker om jordgubbar eller choklad. Det går inte ihop för mig, är ungefär samma sak som att säga " Hej jag tycker inte om vatten!" i min värld. 
 
Sen när jag tänker en gång till så vet jag inte vad som är mest märkligt, att det finns smaker som nästintill alla tycker om och annars är det så olika vad man gillar och inte gillar. Hur hör allt ihop? 
 
Med den lilla avlastningen från hjärnkontoret så säger jag Hej till en ny vecka, som inletts med en ledig dag så från och med imorgon är det full rulle igen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0