Så var det söndag.. Igen!

 
 
Vilken helg jag har haft. En lång fredag, gick upp 05.30 och kom hem 23.30, var iväg på Scenkonst biennalen i Jönköping fick en biljett av en skådis på praktiken som inte kunde åka längre, tacksamt åkte jag i hennes ställe.  Fick med mig mycket nyttigheter inför framtida arbeten. 
 
Igår kickade vi igång dagen med brunch och sedan på kvällen var det open air festival på amfium. Go stämning, dans under barhimmel, bajamajjor och öltält, en mycket bra kväll. Idag har jag och Qvanten suttit på Tufvan och fikat och traskat omkring i regnet. Nu är det söndag för hela slanten, hör hur regnet slår mot fönstret och det blir korvstroganoff, soffan och repriser på scehmat för återstående vaken tid. 
 
Snart dags för sista veckan med praktik också och en och en halv vecka kvar till examen (?!) Vet knappt vad jag ska säg, känns mest overkligt. Chocken lär komma i sommar när jag kommit till insikt. 
 
Dock hade jag en helt fantastisk tanke för ett par dagar sedan. Tänk tio år, det är ändå en lång tid och hur mycket som helst hinner hända, om tio år är jag 34 år (om allt går enligt planerna vill säga) det är fortfarande inte gammalt. Så... Jag kan faktiskt inte säga att jag har ångest, åldersnoja eller någonting what so ever.
 
Sluta stressa och njut!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0