Och så har hon plötsligt vaknat igen...

Efter ännu en fruktansvärd mens&pms period, när man än en gång suttit där och bölat över gröten, knappt orkat ta sig upp ur sängen, ett känslofyllt litet monster dessutom irriterad, finnig och ätit upp allting som kommit i ens väg. 
 
Kändes det ganska skönt att vakna upp mer sansad. Öppna upp mina fönster och andas in frisk luft och lyssna på kvittrande fåglar, och ha på Daniel Lemma i bakgrunden samtidigt som jag tar på mig mascara och gör mig redo för en ny måndag. Kände ett smått pirr i magen, vet inte riktigt om det är morgonkaffet som kickar igång kroppen eller om det är vårkänslor eller vad som händer. 
 
I vilket fall är det mycket som händer och bubblar och det finns en spänd förväntan på en förändrad livssituation.
 
Förra våren med Miss Qvanti. 
 
Jag har haft ett långt blogguppehåll, det längsta på många många år. Endast pga jag kände att jag inte är så mycket för med att pyssla med tjusiga bilder, baka cupcakes och skriva vackra saker. Bilder har istället blivit på instagram. 
 
Istället har jag nu känt att jag vill börja skriva igen, och sitter och filar på ett par krönikor som förmodligen kommer att landa här och sedan kanske utvecklas till något annat i framtiden. Så på så vis behöver kanske inte bloggen slopas ändå men formateras om och bli en sån där blogg med mycket text som man inte ska ha enligt bloggvärlden. =) 
 
På återseende. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0