Sommarens första dagar

Finisar ♥ 
De tre blonda skåningarna var givetvis tvungna att spexa lite när det bjöds till 25-årsfest på Öland hos Karin och Alexander. Ett fint kalas, härlig liten semester och en toppenkväll. 
 
 
 
Efter några intensiva sista veckor med avslutande studier, praktik med mera, återvändes det till mitt vackra Torekov som bjöd på sommarvärme och en möjlighet till att bättre på brännan (eller bättra på och bättra på.. fanns inte speciellt mycket sedan tidigare) Det var även dags att introduceras på sommarjobbet och jobba sina första dagar på museet, träffa vänner och ha lite examens & födelsedagsfirande. 
 
 
Men så länge kunde jag ändå inte hålla mig borta från Växjö utan nu är jag här igen, packar, försöker bli mätt på Campusluften och idag fick jag ha lite kvalitetstid med min allra bästa fröken Qvant. Sol, doppa tårna i Trummen och äta lite glass, en mycket härlig eftermiddag. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0