Nyexaminerad nybliven 24-åring och faster!

 
Det här med att fortsätta med bloggen har kanske gått sådär... Det är full rulle och mycket som händer i mitt lilla liv. Examen har man tagit exempelvis. Vad hände med våra tre år? Det känns sjukt, lite sorgligt, ganska stort, lite skrämmande men också väldigt bra, vi grejade det och vilken resa, skriver under på att det är mitt livs tre bästa år. Erfarenheter, vänner för livet, massor med fina minnen och lärdomar. ♥
 
Så för sommaren är jag åter i Torekov, tills vidare, ingen som vet vad nästa steg kommer att bli. Men just i detta nu sitter jag i min lille lägenhet och packar än en gång ner mitt liv i lådor, lite motvilligt (överlycklig någon "stör" eller distraherar, packa, sortera, städa, roligare saker finns) 
 
Därtill kan även tilläggas att jag är nybliven faster till en så fin liten pojke, som jag ser så mycket fram emot att få träffa och lära känna. Enorm lycka! Dessutom är jag nybliven 24-åring och jag känner mig varken yngre eller äldre det känns bara helt rätt och födelsedagen var hur bra som helst! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0