Sambo till övers? #jättetrevlig #rolig #snäll #blond #skånsk

Vore så himla trevligt att skaffa en sambo, speciellt nu när jag ska flytta, vore praktiskt att dela på hyran med någon. Sen kan man haka på alla instagramtrender "pannkaksfrukost med älsklingen" "Söndagsmys i soffan #Sambo#kär" och lite bio, cykelutflykter och bärplock. Hur mysigt låter det inte?
 
Ngn som har någon till övers som jag kan ha på lån?
 
Vore toppen om han gillade saker som inte jag gillar också så att vi kan komplettera varandra. Som typ städning, betala räkningar, laga mat. Och så hade han kunnat heta något på F, så att det hade klingat så där bra med Frida. Är nästan lite in love redan. Hur svårt kan det vara egentligen? Att bli sambo.. Eller ja.. hitta någon som man vill bli sambo med, eller som vill bli sambo med mig.
 
Han behöver ju inte heta något på F... Och vi behöver ju bara äta pannkaksfrukost en gång, så att vi kan få en sån där bild, för jag får ju lite ont i magen om jag börjar med att äta pannkakor det första man gör på dagen.
 

Ps. Jag är ju en väldigt trevlig blivande sambo. Diskar alltid efter mig, städar kanske inte jättenoga men det ser oftast ganska så städat ut. Och så e jag ju snäll. Jättesnäll.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0