Inför skolstarten nerver

Blir galen!!!
 
Varför ska alla universitetsidor vara så komplierade?! Borde finnas en kurs i hur man söker till universitetet och alla triljoner grejer, portaler som ska hållas koll på. Med mitt tålamod går det sådär. Med mina nerver börjar jag bli väldigt nervös. Är jag utkickad ur systemet? Tänk så får jag inte börja och...
 
 
Hittade de här bilderna i arkivet och blev lite glad och lite lugnare i själen. Vackra Torekov!
 
En annan grej. Varför är det alltid samma veva när man ska cykla förbi en barnfamilj och plingar med ringklockan...
 
1. Båda föräldrar måste hinna vända sig om ca 10 sek för att se "Oj va va de för plinga!" 2. för att sedan stirra i ytterligare 10 sek för att inse "OJ, cykel. Vi är ivägen!" 3. Sen fånga alla barnen som springer åt olika håll 4. för att sedan samla ihop sig själva, höger? vänster? vänster? höger? vilken sida ska vi va på?!!! 5. Alla på plats och en liten plats där du gladeligen kan cykla vidare.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0