För nästan exakt tre år sedan..

 
Bläddrade igenom arkivet och stannade upp vid den här bilden och kunde inte sluta le och bli innerligt glad. En utav de allra första dagarna som student i Växjö, det första halvåret var nog tveklöst det absolut roligaste i mitt liv. Tänka sig att nu nästan exakt tre år senare så bär det av igen mot nya äventyr i en ny stad. Kan inte låta bli att sakna Växjö, Campus-livet och vänner som jag inte sett på hela sommaren.
 
Känner innerligt att jag inte kommer att kunna hålla mig borta så kommer och kollar läget en och annan gång i höst!
Emelie
2013-08-21 @ 09:00:53

Åh! Det var fina tider!

Svar: Ja men visst! Blir så nostalgisk!
Frida

Josefine Ahlstedt
2013-09-09 @ 01:51:55

Det var tamejfan den roligaste och mest onyktra perioden i mitt liv! Saknar dig!

Svar: Samma här! Haha, fantastiskt! & jag dig snäckan. San Sebastian ser helt Amazing ut. Puss!
Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0