My best friends wedding

 

Bilder från min instagram från den fantastiska och magiska dagen igår när en utav mina allra bästa vänner sa ja till sin prins.

Nina strålade verkligen och så sagolikt vacker att inte ett öga var torrt när hon gjorde sin entré i kyrkan (som alla klarade av utan att snubbla!!). Hela dagen kändes som en dröm, vackrare än man någonsin kan föreställa sig.

Verkligen en ära att få vara en så kär väns brudtärna och vara med hela dagen från den pirriga frukosten och de sista timmarna som Catharina Ohlsson för att sedan få vara med de allra första timmarna som Mrs de Vries. Är så otroligt hjärtevärmande och gör mig så lycklig att få vara med när min vän fått sin perfekta dag. Tårarna ville som vanligt inte sluta rinna och jag kan egentligen inte hitta de rätta och tillräckligt fina orden. Världens bästa Ninisen.♥

Känns lite tomt också. Inga mer brudtärnehemligheter? Vi ser fram emot en reunion och hoppas på att få vara med på något hörn på första bröllopsdagen om 364 dagar! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0