Tur att man alltid sköter sig, aldrig skämmer ut sig och sånt...

Jag måste byta affär.
 
Fan. Att jag alltid ska klanta mig. Såg mina varor på bandet och tänkte, ojoj har jag för en gångs skull lyckats storhandla?! Va bra grejer jag knåpat ihop dessutom. Duktig!
 
Sedan till den lilla detaljen att köpet medges ej. Står och fibblar i en evighet, betalar lite kontant, försöker igen, tar bort varor. Kön blir bara längre och längre och folk bakom mig skrattar.
 
Ja det var måttligt pinsamt. Så framöver undviker jag ICA. Synd jag som lärt mig att hitta så bra där.
 
Och nej... Jag är inte pank redan. Hade bara glömt överföra från det andra kontot och haft räkningar som dragits på autogiro, utifall att ni funderade!
 
 
Frida "ljushuvet" Pettersson
Sara Björk
2012-11-02 @ 07:33:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

USch, förstår att det kändes pinsamt! Har råkat ut för att mitt kort inte funkat fast pengar funnits också, sååå pinsamt när man står där och liksom.. MEn det ska finnas pengar :/

Ellen

haha va gullig bild, fin header har du oxå ! btw, lust att lämna en fråga i min frågestund? kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0