Söndagsupdate

Är dålig med uppdateringar så här kommer en salig blandning med kvarblivna bilder. Jaaa jag vet. Det är mycket fokus på sådant som går att äta..
 
Klubb lounge mini med klubb förra torsdagen på Palladium. Marcus, Sabina och Erik bjöd på lite härlig musik och sedan Quizades det.
 
 
Efter ett effektivt och bra spexrep förra lördagen unnade jag och Karin oss varm choklad samt en ljuvlig kaka på Millas.
 
Samma lördag men lite senare... Hemmagjord pizza och spelkväll hos Karin och Karin.
 
Mmmm äntligen julgodis. Pepparkaksdumle och juleskum.
 
 
 
 
 
Söndag, en vecka sedan, jag och Ida var på Huseby julmarknad, provsmakade massa godheter, såg påfåglar och köpte sötaste stjärngossen och lilla tärnan. Börjar så smått att komma i julstämning nu.
På tal om att komma i stämning...
 
 
 
 
Min pappa dök upp lite spontant i Växjö och hjälpte mig att sätta upp tavlor och en ny hylla som jag velat ha så länge.Eller hjälpte mig och hjälpte mig. Jag var mest ivägen, hittade inte grejer som jag skulle hjälpa till och hitta, hindrade mig från att ställa dumma frågor (med ett par undantag) med andra ord, pappa gjorde allt och jag tittade på. Men var i vilket fall trevligt att ha besök!
 
Överst i hyllan står min fina ren.
 
Spelkväll hos Elin nu i onsdags, där Elin stoltserade med sin lilla öl.. Ps. Jag o Memlan vann i alias. 
 
 
En hästhage och en stycket FridaP.
 
I veckan blir det fokus på C-uppsats och nästkommande helg kommer att spenderas hemma i Skåne. Har haft en helg med festiligheter, brunch, lite lördagsshopping (CSN- helg så det var ju givet) och söndagskvällen har spenderats med TV-repriser (Så mycket bättre, Berg flyttar in & Solsidan), Ben & Jerrys och soffan. Standard för att samla kraft för kommande vecka.
 
"Svensk odlad, frigående lax." - Solsidan
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0