Ingen ordning ingen reda.

 
 
Something new. Från Åhlens. Så söta. Nu är jag bara på jakt efter en tjusig prydnadsren, lagom till jul!
 
 
Fredag, förra helgen, Veronika fyllde 25. Vilket skulle firas givetvis! Dekorerat och fixat så fint, den översta bilden ska föreställa den ljuvlig välkomsdrinken.
 
 
Tisdagmorgon med vackert väder och en springtur. Ack vad jag hatar att springa på morgonen! Går alltid lika trögt.
 
 
Quiz med radiolur i torsdags på stallarna! Bildade lag Uno med Karin & Ida. Gick kanske sådär bra...
 
Någonting nyinförskaffat. (Igen) lite för stor också egentligen, med det nästan stod mitt namn på den. Kändes som en fin fredagspresent till mig själv.
 
 
Fredagskväll och återförenade. Äntligen är våra gulleplöttar till musikproduktionsvänner tillbaka. Glad glad glad! Vin, update och i vanlig ordning fick man live-musik serverat.
 
Mått psykiskt dåligt över att behöva gå omkring såhär idag, denna lördag... Men så är det när man inte hunnit tvätta och det där var allt man hade kvar i strumpväg.
Yeaay! Äntligen!
 
I vanlig ordning. Oordning! Update med salig blandning, från här och där. Och som alltid lite variation på kvalitet och intressegrad. Men... Thats me! Och har haft fullt upp hela veckan och även nu i helgen då jag ska skriva klart min hemtenta som ska skickas in imorgon (på en söndag, ja man tackar!)
 
 
Det är lite oordning på allt. Framtidsångesten har varit sällskaplig veckan lång. Och förvirring och ananlysering. Men lördagskvällen kan tänkas arta sig i sin vanliga ordning däremot. Dansa bort all oro och samla på sig nya bekymmer till morgondagen istället. Ja den som lever får se.
 
Adjö tills vidare.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0