They are building walls around us

Jag-Äh det blir sketbra! Så länge den kommer in!
Memlan- Som flickan sa..


Blandat i bildväg.


Samlar kurslitteratur på hög... Nu syns ju knappt min säl längre! :(
 
Simon hjälper till och målar Sofias naglar.
En bra vecka är när det blir utgång ons, fre + lör. Då mår man då mår
man helt enkelt.
 
Lördag med Ida, blåa farliga drinkar, Håkan på repeat, aggressioner kring
mello. Men Danny, JA JA JA. Underbar.
 
CSN fyllde mitt konto. Jag köpte mig ett silvrigt mobilfodral och kunde
plocka fram solisarna för ett vårliknande väder. För att sedan plocka undan
dem igen för lite mer snö och innan jag ens hann gå ut hade det regnat bort.
Vädret skiftar ungefär lika vilt som mitt humör.
 
 


Jag-Hej Frida!
Ida-Ja hej det är jag.

Dam bakom mig i kön på ica- Nä man kan ju inte vara nykter varje dag!

Nu drar jag mig egentligen igen för att göra det som jag egentligen ska. De där böckerna ligger mest på hög som sagt. Nåväl...

Moneybrother- they are building walls around us




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0