Jul, mellandagsstudier, dans och framtidshopp

Ännu en jul är pasé. En fin sådan. Tom Tomten var på besök hos oss, det var ett par år sedan sist. Märks att man är gammal när man glömmer bort att man inte fått sina julklappar. Då är det som det ska vara, dem är bara en bonus. Men jag har nog varit otroligt snäll, så mycket fint som jag fick! Den bästa julklappen av alla har en lite senare leverans =)
 
Ännu ett juldagsfirande är också över. Återigen med klackarna på och dans på Pepes Bodega, med så mycket kära återseenden. Otroligt bra kväll och min blogg kommer alltid på tal när jag träffar människor jag inte sett på länge som jag inte ens hade en aning om var här inne o kikade, vilket fick mig att vilja bjussa på ett inlägg.
 
 
 
 
Nyare bilder från julen och diverse andra trevligheter finns på Instagram (Fridaptt heter jag där)
 
Men nu är klackarna och dansen bytt mot c-uppsats fokus, iförd morgontofflor och sminklös (nej inte mjukbrallor, pyjamas osv, jag vet att tanken slog er och att ni önskade) Kränger dessutom choklad som aldrig förr, Aladin och pralliner är vardagsmat och mellandagarna i Torekov liknar inte studentlivet i Växjö särskillt mycket. Men det finns hopp att jag ska ro detta i land.
 
Då ska jag tända mig en cigarr, fortsätta med prallinerna, skåla i champange och åter hoppa i klackarna.
 
Den dagen den dagen....
 
Icke att förglömma (nu när jag ändå är igång) igår var det äntligen dags, som min mamma laddat för detta. Bonde söker fru återblickarna. Ändå lite mys att se och att en del funnit varandra på riktigt och är så klockrent perfekta par. Kom även upp inför nya säsongen och mamma återfann sitt hopp. Men jag står fast vid mitt beslut, jag tänker inte söka till bonde söker fru!
 
 
Ps. Ja jag vet att jag ser lite full ut i ögonen på den där mittersta bilden.
 
GOD JUL I EFTERSKOTT & GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0