Another update!

 
 
 
 
Ägnat dagen åt julshopping och köpte bara en julklapp till mig själv. Bra för att vara jag! Är härligt att vara på plats i Torekov och invänta jul, även om det är smått sjukt och en mängd ångest. Ett halvår kvar på utbildningen sen är det dags att börja på nytt igen, förhoppningsvis byta stad och... Vem vet?
 
Först av allt ska den där sablans C-uppsatsen bli klar. Idag och på julafton är mina C-uppsats fria dagar (är tanken iaf, och nej tanken var inte att idag skulle räknas) jul utan lov helt enkelt.
 
Åtminstone var det härligt att innan julen få dansa terminens sista dans på stundentpuben, träffa kära måndagsklubbenvännerna, äntligen få se slottet och smaka på dess kaffe. Julen betyder också hemvändartider, så inväntar en massa kära återseende väl på plats i Skåneland.
 
Har redan haft mitt första med Ninis finis! ♥
Lina
2012-12-23 @ 17:05:58
URL: http://picmagic.blogg.se

Har just gjort en ny design, lust att kika in och kolla om den ser bra ut? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0