Tvättäkta söndagssöndag

Herre min Jesus vad jag har krängt!! Nu mår jag så sjukligt illa att jag inte riktigt vet vart jag ska vända mig. Snart dags att krypa till kojs igen. Trots allt där söndagarna ska spenderas. Love it.

Bilder från gårdagen.
 
"nu mår man!" Bild tillägnad Qvant.
 
Mådde gjorde man ja.. So to say..

Imorgon- Redovisning av kulturprojekt på konsthallen
Onsdag- Beger mig till Hässlehåla & SIESTA!
Söndag- Mot Torekov


Däremellan och lite därefter blir det plugg & de sista grejerna med skolan och annars massvis med bra musik och galej. Håll tummarna för vackert väder. Ingen ork till att vara sjuk halva sommaren iår igen. Packa sitt pick och pack kan ju vara en fördel också..

PUSS & ADJÖ



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0