Tack och hej för den här gången

 

Spelar den här låten som påminner mig om Växjö. När jag ska från ett hem till ett annat. Ny termin och ny start. Har av någon anledning gått och varit nervös som en tok hela dagen.

Men egentligen mycket längtan till att komma tillbaka samt att få träffa de nya studenterna och mina gullekompisar som jag längtar massvis efter.
Börjar dessutom starkt med ett möte 10.00 imorgon om ett nytt spännande projekt!

Så det är väl bara till att säga tack och adjö till sommaren och idyllen och hej hej hallå till Växjös fartfyllda studentliv.
 
Fridas aka Lars bild från i våras.

När det är dags för nya tag är måste man som en liten signatur göra något nytt med håret. Så adios snelugg nu testar vi lyckan med mittbena istället.

Eller måste måste man ju faktiskt verkligen inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0