Ständiga grubblet

Alltså jag blir tokig. Inte helt ovanligt. Grubblar fram och tillbaka, börjar filosofiera och känner uppgivenhet. Så är det ständigt. Som student, säkert i andra livssituationer också. Håller på med en uppgift inför mitt projekt, beskriva fält, och ju mer jag söker, skriver eller vad jag än gör desto mer förvirrad blir jag (känns som att det borde vara tvärtom) Jag hoppas innerligt att jag får upp motivationen och hittar rätt.
 
Imorgon återvänder jag igen till Norrköping. Har försökt att koppla av och varit ledig under juletid. Så nu blir det full fokus och mycket att ta tag i väl tillbaka i den verkliga verkligeten. Har varit så skönt att få de extra dagarna här nu efter nyår, har passat på att träffa massa vänner, vilat, haft det bra, guld värt.
 
 
Hittade dem här härliga sommarbilderna i mitt arkiv, där jag lätt fastnar för övrigt precis som i dem egna tankarna. Jag är medveten om att vintern inte riktigt kickat igång, men tycker ändå att det vore fantastiskt att hoppa direkt till våren.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0