In med det nya ut med gamla

 
Ut med 2012 och in med 2013. Så otroligt hjärtligt välkommet. Alla år har väl sina fina stunder, sina tuffa stunder, de minnesvärda och de som vi allra helst önskar att vi slapp minnas eller slapp vara en del av verkligheten helt enkelt. Överlag har nog 2012 varit ganska tufft.
 
Men med ett lovande årshoroskop, nya krafter, känner jag mig redo för det nya året som jag vet redan nu har saker som jag ser fantastiskt mycket fram emot ♥ & så saker som ger mig lite panik och en slags skräckblandad förtjusning för ja juste ja, jag ska ju på praktik och ta examen! Händelserikt, det hör jag det redan nu.
 
 
 
 
 
Liite gobitar från 2012 åtminstone.
 
1. Sommar när sommar är som sommar ska vara.
2. Lägenhetsbyte. Trodde aldrig att det skulle göra så mycket. Men ack vad mycket energi den flytten har gett mig och så otroligt bra jag trivs nu, knappt så att jag vill lämna den.
3. Mer sommar & Gotland! Med min underbara Sara. Fullkomligt förälskade mig i Visby och längtar tillbaka så otroligt mycket.
4. Jesper och Emil, känns som huuur längesen som helst men i februari är det ett år. Fortf lite overkligt att vi gjorde det och hela... Ja nej.. Vet inte vad jag ska säga. Ett minne för livet. Roligt & lärorikt!
5. Spexet har verkligen blivit lilla bebisen under studenttiden. Sune julkalender föreställningen var fantastisk, men den fick mig också nästan att bryta ihop och stupa, att inte själv ha självförtroende och sedan höra allas "vad ska det bli av det här egentligen" Men nu har det bara utvecklats till det bättre! Helskotta vilken bra erfarenhet det är samtidigt som det är bland det roligaste jag vet.
 
Och jodå det där självförtroendet det är en ständig utvecklande process som det faktiskt hände ngt med under 2012, förhoppningsvis kommer det att bli ännu bättre 2013.
 
Gott nytt år!!
MARRE
2013-01-23 @ 20:30:40
URL: http://mqvant.blogg.se

NYYSTAAAART! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0