New in & godheter

 
New in. Fick som en liten inflyttningspresent av min snälla mamma. En blus från Kappahl och skinnjacka från Vero Moda. Två tips faktiskt för jag tror inte att jag ens varit inne på Kappahl på massa massa år, trodde mest att det är "tant kläder" men de har en kollektion och ett märke som jag missat helt som heter Hampton republic. Där hade dem väldigt mycket fint! Jackan var också ett riktigt kap. 300 kr och var inte alls så där stel och plastig som jackor av den typen kan vara om de är lite billigare. Så nu får det gärna bli vår tack! 
 
Helg och nyinflyttad och godheter är ett måste. Älskar naturgodis och testade på ännu en ny lakrits som hade smak av blåbär. Inte sådär jättemycket som man hade kunnat tro utan bara lite grann, precis lagom. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0