Mitt i naturen Frida?!

Nu är jag på plats i  Växjö-staden. Sitter och stirrar och känner in nuvarande möbleringsförslag, kanske kan man vara iordning snart. Väggarna är dock fruktansvärt tomma... Och nej okej då, jag har inte packat upp allt än och ja ännu ett lass med prylar kommer i veckan! Men snart snart...
 
 
Hemma i Torekov med massa packning och en katt som ville ha lite sista morgonmys innan avfärd.
 
Trötta gullen. Saknar redan min lilla Doris!
 
Yeay, skylten är ändrad så nu bor jag här på riktigt riktigt.
 
Fick äntligen träffa Qvanten igår också. Hon hade med sig en liten inflyttningspresent. Helt i min smak.
"Jag köpte alla dem konstigaste chokladen som jag kunde hitta bara för att jag vet att du gillar sånt!" 
 
Haha! ♥
 
 
Btw! Titta vad jag och Malin stötte på när vi spelade vår minigolf-final, som vi inte ska tala om hur det gick..
Ja det är en groda för den som inte ser det. Borde söka praktik-plats på mitt i naturen med tanke på alla djur som jag stött på på senaste.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0