I fought the law

Kursstart i juridiken idag. Blev förvånad över att vår föreläsare var 1. skånsk (alltså jättemegaskånsk)& 2. extremt rolig. Dagen var som hämtad ur Hipp Hipp. Nu har jag dock massa massa att läsa så blir ju nog adios till onsdagsutgångar från höger till vänster.

Gulle Mup:arna hade lunchkonsert idag också med tema folkmusik. Alltid ett nöje.

Har också varit ovanligt fumlig och borta idag. Eller idag och idag vem försöker jag att lura?
Tappade min macka uppochner på min skinnjacka.

-Jaja den kanske behövde smörjas ändå.

 
Hade ingen lämplig ny bild att bjuda på så kände spontant och totalt
opassande till ovanstående text varför inte en bild från Siesta -10
trumkonsert tidig morgon.. Alltid lika roligt!

Har även denna kväll varit ute på en liten springtur så nu blir det till att svira om och sedan iväg på lite Måndagsklubb (halledar på en måndag tom) hos Memlan och André.

malin
2011-10-31 @ 18:58:50

alltså gud vilka goliga minnen man får från den festivalen, den var klockren!!

Frida
2011-10-31 @ 19:01:44
URL: http://vaknamedfrida.blogg.se/

Trilla i leran framför alla bajamajor ligger nog ändå topp tre i listan utöver mina alla tiders vurpor. Jisses ja sjukligt bra festival alltså.

pphilippaa
2011-10-31 @ 19:14:47
URL: http://pphilippaa.blogg.se/

Hallu! Hur mår du idag då? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0