Ack vad härligt det är med sommar men som jag ser fram emot hösten!

Från Brasseveckan.com & från helgens möhippa för Nina. Det blev mycket regn, skratt och bus med ett så härligt gäng.Det är så svårt att förstå att det är på riktigt på något sätt, en utav mina allra bästa vänner ska gifta sig, jag ska få äran att vara brudtärna.
 
Tog mig en evighet att ta mig ner för trappan imorse, väl framme för att sätta mig ner ta bort det gamla nagellacket och sätta på nytt, upptäcker jag att jag har varken aceton eller nagellack med mig. Så fick börja den långa färden uppför trappan än en gång. Helt matt av för många nätter med dålig sömn, mycket att göra och massvis med tankar som snurrar i mitt huvud.
 
Men nu så, utvilad och redo, ny vecka nya tag.
 
I vanliga fall när det börjar att närma sig augusti får jag alltid lite ångest, redan? Sommaren har ju knappt börjat är den redan på väg att ta slut?
 
Men just nu jublar jag av glädje, jag vill bara att det ska bli augusti.. Just nu är en sån där magisk period, det pirrar lite i magen och jag är spänd av förväntan. Redo och längtar, miljöombyte, nya utmaningar och en helt ny vardag. Och än så länge är jag totalt oventandes om vad som väntar
 
Känner mig lite som den eviga studenten i Tjechovs körsbärsträdgården, som har helt fastnat i studiernas värld.
Om allt går som det ska, som planerat, så ska jag alltså studera i två år till, i vackra Norrköping. Hade svårt att tro att jag ens skulle ta en kandidatexamen och tanken på att ta en master fanns inte ens i min värld.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0