Johan Glans

 
 
I tisdags var jag och såg Johan Glans i Växjö. Äntligen. Han är för go, går inte ens att återberätta!
 
Har varit så händelserikt sista tiden. Mycket roligt och mycket med studier och annat. Men lovar att det kommer bilder och update så snart jag bara har tid och lite energi, som bara sugs ur mig för övrigt. Är i behov av en god nattssömn, så jag hoppas att den önskan kan slå in alldeles alldeles strax....
 
När man går en hel dag och bara vill gå och lägga sig igen och när man äntligen får vila huvudet mot kudden.... Då är man helt plötsligt pigg för första gången på dagen! (?!!?)
 
Hänt alltför ofta nu... Lovely!
william
2012-10-19 @ 09:47:00
URL: http://canonguy.blogg.se

vad roligt att få se honom:D


Och säg gärna vad du tycker om mina "Dreamer Of Dreams" Modellbilder som jag har tagit:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0