Igen. Update med bilder. Ett fåtal med blandad kvalitet!

Oh my. Vilken helg. Vilken vecka. Hade finbesök i helgen som sagt av mina tokiga brudar Malin & Matilda. Tog inte ens en enda bild! Skärp mig. Skyller på att vi hade för roligt och massa mys.
 
Sen blev det mest tomt och tyst...
 
 
 
 
Vackert höstväder och en söndagspromenad med Idisen. Hittade massvis med ankor. Dem är allt för söta!
 
 
En bild hade jag visst tagit. Var tvungen, och självklart var det på något ätbart. Men nej till min besvikelse så var de ingen höjdare!
 
 
Andra tappar sina flashiga Iphones i marken en gång och får sprickor över hela skärmen. Själv tappade jag min sega Wildfire i marken för hundrade gången och har fått något som ser ut som en liten pöl, eller ett land. Gotland föreslog Karin.
 
 
 
Har haft fågelskådning ut genom fönstret. Kan ses lite som en lek att hitta dem. Har även till min fasa upptäckt att nu när alla löv faller till marken ser man väldigt tydligt in i min lägenhet. Måste alltså ändra lite beteendemönster, kläder på och fuldans får endast ske med lampan släckt.
 
I min förra lägenhet rustad för vinter.
 
 
Har haft en vecka med lite motivation, granskat mitt CV innan jag kom på mig själv med att inte veta hur ett CV ska se ut egentligen. Så det fick jag och se till att reda ut. Studier och jakt på en fantastisk praktikplats (nej jag vet ännu inte var den mest fantastiska plats kan vara..) Och radio! Med Klubbstad (där man kan lyssna in när jag knäcker mig ett flertal ggr, vet inte vad som gick snett.) MorgonLUR & ikv som gäst i Lurat på. Kul! Tiden går så fort i radion.
 
Imorgon heter fredag. Ska på Veronikas 25-års fest och lördag Fibes oh Fibes på Deluxe. Helg som låter va?!
 
 
Erica
2012-11-01 @ 22:14:08

Jag gillade inte heller de där Delicato/Tyrkisk peber-bollarna. Det kunde ha varit gott, men näe.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0