A little little update

Jag har helt tappat bloggstinget.
Den har varit stressigt, smått kaos på senaste. Visste inte hur det skull gå ihop sig men på något vänster så gjorde det ändå det. Och nu så sitter man här med ett lyckat spex i ryggen, VG på sin C-uppsats, första ekonomidelen är avklarad och det känns som att den där vinden som skulle vända faktiskt har vänt nu och kanske kan man vara på rätt väg.
 
Mest har allt gått på rutin och jag har betat av sak efter sak utan att helt reflektera, går det inte lite väl fort nu?
 
I vilket fall. Återigen måndag. Ny vecka nya tag. Har en fin helg i ryggen och jag längtar redan till nästa helg och få bocka av ännu en vecka med ekonomi och resultaträkningar, diagram och allt vad det må heta. Har dessutom i helgen provat brudetärneklänningar. Vilken upplevelse, ära och helt fantastiskt. Ser så mycket fram emot er alldeles speciella dag.
 
Kunde dessutom inte låta bli att prova en brudklänning själv. Tog den chansen, för den kanske man inte får annars? Vad vet jag... Hur det kändes? Well... She´s a lucky lucky girl. :)
 
 
 
Med dem orden och någon slags update, tittar jag konstant på klockan och hoppas att den ska byta till en OK gå-och-lägga-sig-tid. Trött som få efter en lång dag och tidig morgon. Morgondagen fortsätter med mer diagram, nollpunkter, intäkter och annat som jag inte helt greppat.
 
Puss & God natt.
 
 
Nina
2013-03-05 @ 22:27:05

Åh va jag blev glad nu med en update!!! Gjorde helt klart min dag<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0