Helgmående

 
 
Det har varit en innehållsrik helg. Har varit mycket mående med fröken Qvant. I fredags skulle vi stilla shoppingsuget och behoven en aning. Hamnade därefter på Condeco med lite vin, kaffe och en syndigt god choklamuffins. Smått sega i starten och ej i sugna på att planera upp en fredagskväll det fick bli lite spontant helt enkelt. Vilket slutade med hämtmat, mer vin och en spontan kolla läget utgång till Sivans. Som minst sagt bjöd på en och annan överraskning.
 
 
 
Mående nådde en helt ny nivå på lördagen då den traditionella lördagsbrunchen på Sivans byttes ut mot en förmiddag (eller ah typ) på stan med egen brunch och tårta på Askelyckan.
 
Senare på kvällen följde jag med sötaste Fanny på inflyttningsfest hos Malin. Så roligt och man blir alltid lika glad av dessa underbara tjejer. Och nej behöver jag ens säga att jag hamnade på Sivans igen?!
 
Nu väntar en vecka med studier för att få klart hemtentan som ska vara redo att skickas in under fredagen. Så detta har jag dessutom tagit mig an denna söndagen (kors i taket) & som alla andra gånger så tror man aldrig att det kommer att gå ihop sig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0