Blev det omöjliga just möjligt?

Lite oroväckande har börjat att tappa grejer stup i kvarten (Beskylla nerverna än en gång?) Än så länge har inget gått sönder, var nära med kaffekannan. Mindre roligt med nagellacket (som hamnade över hela mina händer, som jag sedan skulle tvätta bort och ja det blev ju inte bättre då direkt) Lite farligt när jag råkade kasta iväg en kniv också.

Trodde inte att det var möjligt att kunna bli klantigare men tycks ju ha lyckats även med det. Ännu ingen skada skedd, men tycks bara vara en tidsfråga.

 
Lite dåligt med nya bilder. Hittade denna på weheartit. Jätteopassande
men fin ändå!

NU. Är det fredag minsann. Lagt studierna på hyllan innan jag ens hann börja. Är mer sugen på rosé än att läsa och analysera.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0