Önskedrömmar

Saker som jag drömmer om att göra:

- Få ha en sån där cool bricka som FBI-poliser och liknande har i alla filmer. Så kan man visa upp den lite nonchigt för någon vakt, som i sin tur sneglar på den i en halv sekund och sedan nickar han stencoolt och så får man komma in på ett ballt ställe eller vad som.

- Jag vill riva av en man hans tischa. Helst ska det regna också men min mascara rinner ändå inte och allt smink sitter hur bra som helst och så blir det hångel och.. Varför inte Ryan Gosling och the notebook all over again?


 

Har jag glömt att nämna en dröm som faktiskt har gått i uppfyllelse?
Jag har startat kurs. André är min elev. Han studerar handrörelser och kroppssråk
ala moi. Smickrande och det krävs en hel del arbete att efterlikna mig, ja ni kan
ju bara tänka er.

Dröm 1 har nästan också gått i uppfyllelse "ÄH du behöver ju inte visa leg! Du e ju stammis här!" så sa de sist jag var på Stallarna. Återigen smickrande. Jag som tänkte "Här var det ju längesen jag var".



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0