A piece of everything..

 
 
Onsdagen bjöd på en härlig sommarkväll då Torekov visas från sin allra bästa sida.Kvällsdopp var ett måste!
 
Glass är också ett måste, i vanlig ordning. Med lakritsströssel, min favvo!!
Lite after beach på Swensons. Efter det glaset visste jag inte om jag var lite salongis eller hade fått solsting så det var lika bra att dra sig till kojs.
 
 
 
Torsdagen bjöd på utomhusbio på Tullakrok, Ängelholm. Hade mys med picknick, musik och framträdande av Daniel Lemma, mysigare kan man egentligen inte ha det. På duken i sommarnatten visades Dirty Dancing.
 
 
Förra veckan på jobbet. Fick med mig massa överblivet. Bara att tacka och ta emot.
 
 
Doris sover i vanlig ordning i min resväska. Skönt för mig, ngt att skylla på till varför jag aldrig packar upp..
 
Och ja.. där har ni mig i vanlig ordning... Som idag är MEGAtrött. Men en avklarad ännu en dag på jobbet klarades av trots den sömnlösa natten och den klibbiga värmen. Hoppas på bättre sömn inatt och inväntar en ny jobbdag imorgon.
 
Hinner endast stega in på campingen säga hej till Malin innan hon säger:
 
"Ska du köpa godis eller?"
 
Hon känner mig alltför väl...
Karin
2012-07-28 @ 20:58:08
URL: http://karinolofsson.se

Vilka underbara sommarglimtar:)

snie.blogg.se
2012-07-29 @ 09:53:23
URL: http://snie.blogg.se/

ser mysigt ut!

Lina - my art & my life
2012-07-31 @ 19:33:32
URL: http://shiiwie.blogg.se

ser urmysigt ut! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0