solstrålar

"En liten solstråle kan vara tillräcklig för att lysa igenom många moln"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Efter jobbet finns det ofta tid till att prata lite med kossorna. De är så fina, riktiga livsnjutare. Häromdagen tyckte jag att jag hörde en kossa hosta, eller var det kanske en illusion?
- Så ser jag ut ibland. Älskar min gröna skjorta och fjärilsringen har gått i sönder igen! Arrgh. Hoppas på att kunna hitta en ny. Inte glad inte glad...
- Mamma har fått lite competition, jag gjorde också hole in one när jag och Malin spelade, minigolf visserligen.
- Sol och havet, bättre kan man knappast ha det på en ledig dag!
 
 Nu återstår dessutom endast tre dagar på jobbet innan det blir snabba byten och en enkel till Växjö. Så mycket som skulle göras och så lite som faktiskt hanns med. Sjukt!
 
Tant1- Igår tror jag att det var 30 grader ute i vårt uterum!
Tant2- Jag hade nog säkert 40 grader hemma hos mig!
Tant1- Ja men du ska ju alltid vara värst!
 
Haha det finns så många roliga och gulliga äldre damer på jobbet!
 
Turid
2012-08-24 @ 09:27:45
URL: http://travelandfashion.blogg.se

Vilka härliga rosor på översta bilden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0