Aldrig fucka up

"När man bekymrar sig om sin kista, slår man utan tvekan i fler spikar i den. Och varje lyckligt skratt drar ut en." 
 
 
 
För en vecka sedan var det äntligen premiär för snabba cash 2, aldrig fucka up, blev biobesök med Malin, Sara & Tyrling. Som jag förövrigt inte träffat på en evighet, bästaste Alex! För övrigt så var filmen awesome!
 
 
 
 
 
Igår träffade jag vilda Matilda i Båstad först lite mat på Centercourten och sen lite vin på Papas (som vi för övrigt blev totalt förälskade i!) ♥
 
Nu har jag dessutom jobbat min sista dag på museet, så gått som packat ihop allting, tagit årets sista dopp i det blå och är nu alltså redo för miljöombyte igen och bege mig till Växjö för sista året med studier. Sjukt? Oja.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0