pms

Har traskat runt i min egna pms-värld och kännt på ungefär alla negativt laddade känslor tänkas kan. En gång i månaden är det förjävligt att vara tjej. Libress har mildrat det en aning med de fina tampongerna. 
 

För att lugna ner mig själv tänkte jag att jag får la ta en springtur för att rensa tankarna och springa av mig. Se på fan i samma sekund börjar det pissregna. Det var la droppen så då drog jag täcket över huvudet och försökte tvinga fram en liten tår.

Gick ju inte det heller..

Hade min fd klasskamrat läst detta inlägget hade han nog strypt mig.
-Faaan vilken mensvärk jag har!
-SLUTA FRIDA! Så äckligt.
-JAG KAN VÄL INTE HJÄLPA ATT JAG HAR MENS JONAS!!!!!

Ungefär så var min gymnasietid.. Mens var det värsta Jonas visste sa man tampong lämnade han rummet. Aja jag ska sluta förstår att ingen annan tycker att det här är värst roligt heller. Ville bara ha en gnutta förståelse.

SOFIA
2011-09-25 @ 23:39:54
URL: http://bysofia.se

Hoppas du får en fin Måndag! KRAM



Glöm inte att checka in Tävlingen

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0