Tagen kvinna?

Jag och Qvanten har bestämt att vi ska flytta ihop och skapa ett liv ihop om vi fortfarande är singlar vid 30 (&31) års ålder. Men det har redan börjat med tjafsandet, pussattackerna och igår drogs det verkligen till sin spets...

-Vi var ju på brunchen i förmiddags men vi kände oss inte riktigt lika sugna som vi brukar vara.

(tittar förvånat på varandra)

-Qvant.. Vi:ade du precis oss?

 


Roar mig åt dagens ordvits på facebook:

-Sniffa inte lim.Det är så lätt att fastna!


 
Utanför mitt fönster. Hösten och alla dess färger. Älskart.
 
Omställd och klar. För en redan förvirrad ung dam är detta ett projekt
som gör allting mycket mer förvirrande. Lång söndag blev det dessutom.
Kändes mindre behövligt...
 
Mina nya vinglas. Fick möblera om i alla skåpen då de självklart inte fick
plats på sin tänkta plats. Varför ska livet vara lätt när det kan vara svårt?

Har även haft mitt obligatoriska söndagssamtal med lilla Saris.
-Oj!! Ser du hur länge vi har pratat!
-Ja 1 minut och... Nej jag menar...

Alltid lika mycket skratt under söndagsupdaten. Varför ska Sverige vara så onödigt avlångt?

Vickan - allt i rosa
2011-10-31 @ 15:22:37
URL: http://blogg.alltirosa.se

:) KUL blogg! Jag gillar också den där ordvitsen ;) Klockren!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0