Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Förra veckan, eller nej helt ärligt så egentligen alltid, så är mitt liv ett kaos och allting måste bara envisas med att gå lite fel. Mestadels beror nog detta på min osmidighet.

Men så kände jag ändå att idag måndag nu är det slut på denna high school komedin!
Kan det bli någon ordning tack?!

Börjar dagen med att gå upp helt i onödan och går iväg till ett seminarie som jag är ovetande om att det är inställt. Sätter mig i en sal med folk som inte känns helt bekanta men tänker aja det är ju en stor kurs så man har ju inte lagt märke till alla säkerligen. Fast någon borde man väl känna igen? Börjar bli mer och mer säker på att jag kommit fel. Tills en utav de snyggaste killarna jag vet kommer in, hade han också gått den här kursen så jo det hade jag vetat!

okaos-veckan börjar fantastiskt dåligt! Allt är i sin vanliga oordning.

 
Lånat från Malin från förra helgen.

Lika bra att man går och lägger sig igen?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0