Torekoviskt

 
Strålande sol idag. Fick sådan lust att bege mig ut på promenad och ta
lite sommarbilder. Det första jag möts av är ett rådjur. Vilket kanske inte
ni ser lika väl för visso...
 
 
 
Träffade även ytterligare lite trevliga djur.
 
 
 
Hallands väderö, of course.
 
 
 

Man är ju allt lite bortskämd med den fantastiska naturen.
Glömmer lätt bort hur otroligt bra man har det. Har för övrigt badat, twice, samt klippt mig. Hade tänkt spara och bara toppa men.. Lite kortare än så blev det. Bölar jag inte för. Jösses vad skönt att bli av med allt slitet.
Ida
2011-07-02 @ 23:28:16

Kände igen mig lite där i början..tror bestämt att jag mycket väl kan ha traskat omkring där när jag irrade runt i underbara Torekov!! Badade dessutom i en vattenspridare då...i någons trädgård... :P

Frida
2011-07-03 @ 19:41:25
URL: http://vaknamedfrida.blogg.se/

Ja det har jag inte svårt att tro Ida lilla! :) Vattenspridaren? Nämen tokiga lilla du den detaljen hade du nog allt missat minsannedar! ;) Du är välkommen tillbaka precis när som! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0