We don´t sleep when the sun goes down, we don´t waste no precious time.

Torsdagkväll. Partaj? Jag e på.

 
Buss Torekov-Ängelholm. PAUS. Här hoppar vi av nu behöver vi lite vin.
Jag och Sara satte oss på en uteservering i mysiga Ängelholm. Inväntade
Ida som sedan dök upp och joinade sällskapet.
 
Adios Ängelholm. Hoppar på tåget mot Helsingborg.
 
Har hört att det finns mini-hamburgare i Amerikat. Fanns i Änglahålan
också.

Duktiga nog att köpa biljett.
 
Ida älskar Skånetrafiken!!
 
Allt vin är bra vin..
 
Framme i Helsingborg och Helsingborgsfestivalen.
 
Stad nr två och uteställe nr 2. Ida och Sara e fortfarande med på noterna.
I ett tält, vilket tält vet vi ej, men de hade ölservering så det dög för oss.
Till bordssällskap hade vi Perstorps fotbollslag. Even better.
 
Tältet skulle packas ihop så vi begav oss till le cardinal. Cardan.
Dans, svett och taffs alla ingridienser ett bra ställe behöver.
 
05.09 på plats i Torekov igen efter att ha fått en rocker på fall, jag brukar
inte vara något för killar med kajal och svart hår och de är fortfarande
ingenting för mig så det fick utebli. Väntar dock spänt på hiten Frida, Frida, Frida.

Det var en fantastiskt bra kväll helt enkelt. Helsingborg, sundets pärla, gör en aldrig besviken. Tack brudar!

Nu fortsätter festivalen, idag med the Sounds! Men för mig väntar det jobb helgen lång så blir inte mer Helsingborg för mig den här gången. Dessvärre!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0